Heelloo

Här är jag igen :) Idag har det inte hänt ngnting alls faktiskt cornelia har sovit middag då blir hon säkert vaken till tolv .
aja sånt ät livet ,, Känner mig lite extra glad idag men varför vet bara vissa ;)
aja ska träffa min idag åå mösmösmös ..
HAHA nu ligger cornelia i sin leksaks vagga med ett leksaks täcke och säger sova mamma sova haha :P
Om en kvart blire att kika på bonde söker fru så jäkla fucking bra ,..
sen fick jag världens fulaste bild på min låssas pappa ska ladda upp den här haha höll på att dö cp han är ibland alltså :P Nu ska jag kila från datan
pussis/j

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad sööööt du ä ;* <3

2008-11-19 @ 20:53:17
URL: http://sicka82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0