Första inlägget!


Idag har det inte hänt så mkt föruttom att min lillafia är sjuk ;( Fast inte undra på jag är också sjuk :(
men det släpper väl alltid ngn gång :P Men får la hoppas att cornelia är frisk imorgon iaf.
Jag ska färga håret ljusbrunt på fredag klockan tre det ska bli spännande och kul faktiskt hoppas bara det blir fint men det tror jag annars får jag färga back.
men annars mår vi bra föruttom min äckliga panikångest åh varför måste panik ångest finnas?
Men det går väl över det också .
Nej nu funderar jag faktiskt på om jag ska sova för C har vaknat och kan inte somna om för hon är dålig .
så ska lägga mig med henne nu å kolla på tv eller nå !
Godnatt skriver imorgon!
pussis :*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men, gooos! Vilken söt tjej du har!! :-)



Hoppas allt är bra med dig!



Kramen!

2008-12-21 @ 18:39:31
URL: http://trebarnsmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0